Fixat naglarna

Idag åkte jag och Carro till Tokyo Nails och fixade naglarna. Blev såna där de sätter på något som gör naglarna starkare och tjockare oc fransk manikyr. Har aldrig gjort förut så det var kul :) Sen åkte vi och käkade nacos och snackade och så tills vi behövde vara hemma igen. Skickade även mobilen till mamma idag.
Shit vad det är svårt att skriva sms och på datorn med dessa nya naglarna!! Ahhaahaha :P
Sen försökte jag även göra en film till er, men det funkar inte att spela upp på datorn eller lägga in på youtube. Måste man kunna spela upp i datorn för att lägga upp på youtube? Och hur gör man annars för att få ett klipp till sin blogg?
Ja Ashley kom hem kvart i fyra, klockan fyra blev hon hämtad och ska till sin mamma. Så jag ska ringa Kathi nu så får vi hitta på något. Planerar att åka till Outletmall imorogn hehe, jag som har så mkt pengar, not!!



Mina hyrfilmer kom igår. Futurama - Benders game (tredjefilmen) Och så Underworld, (tredjefilme) Haha! Och mina foton! Nu ska här göras scrapbooks! Och så lekte vi lite ute igår, jag och Ash.


Börjar bli bättre på hularingen! Och nej, den är inte på marken! Och så dagens outfit ;)



Kläderna från min nya favvo affär Garage, hehe och så mina nyfixade naglar. Ska prova längre nästa gång, eftersom detta var första ;)


Gos med Daisy



Nu vet jag vrf serien heter så ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen skickade du. På tiden men Tack tack.

Det var en jäkla lång hage, var det inte svårt o träffa rätt då?

ha bra dag. Kram

2009-10-03 @ 09:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0