Älskade höst!

Tränade kickboxing igår med Lou och Eveline. Sen efter träningen dushade vi och åkte för att äta lunch. Så ringde Nina, eftersom hon hade slutat, så jag beskrev hur hon kom till ett ställe i Manassas och så mötte vi upp henne där och körde ut till "The Battelfield", slagfältet där nord och sydstaterna slogs under inbördeskriget. Är ju precis här där vi bor. Så vi gick runt lite i naturen som börjar bli höst och snackade. Sen körde vi hem och när Ash kom hem skulle vi baka negerbollar, men jag hade lyckats få tag i ett resept för en dubbelsats, så havren tog slut.... och så var smeten väldigt mörk... mörkchokad kakao hade jag lyckats få tag i! Nåja, Ash gillade smeten men vi slängde den... En annan gång, hehe. Ash hade kul iaf när hon blandade ihop allt med händerna! Hon bara, får jag verkligen blanda med mina hände? :D
Sen gjorde vi pumpor när Randy kom hem... Haha det var kladdigt och roligt. Jag gjorde en fladdermus, ble rätt bra faktiskt. Sen kom Nina och Caroline och vi gick ute i kylan lite. Mössa, vantar och sjal hade jag, ingen jacka, men tjocktröja fungerade bra :)


Mitt fina Panorama foto. Med Lou, Eveline och Nina


Eveline och Nina. Och så något hus som vi gick in i...


Lou, Eveline och Nina. Ni vet att folk kom ändå från Washinton DC ut hit för att kolla på kriget. De stor längst kanterna och glodde!


Ashley skulle göra en vampyr som biter en kvinna... Den är på fel håll, lägg huvudet på sned åt väsnster. Min är fladdermusen och jag tycker de blev rätt bra :D

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

gulliga pumpor det blev^^

sjukt att de stod o tittade på kriget:O hade de inget bättre för sig liksom:P



jaja, ha det bäst<3



pussar<3

2009-10-14 @ 15:18:55
Postat av: Anonym

Kul ni är lite kulturella också o inte bara schoppar o festar. Väldigt snygg pumpa du gjorde, Den gillade jag...

Fick en pumpa av Inger häromdagen, ska se om vi får gjort den. Anna o Jesper får väl göra något.

2009-10-14 @ 17:14:47
Postat av: Mamma

Ja det var jag förra inlägget. :)

2009-10-14 @ 17:15:48
Postat av: Marie

men ulrika - jag har ju sagt att hon ska leva livet nu.........sen att hon har aupair som extraknäck för att kunna leva där nere är en bisak =) fniss....vågar snart inte träffa dig i byn....

men det där med kanoen tycker jag att jag fick en deja vu eller hur leif?????

2009-10-25 @ 12:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0