Höstfestival

Åkte med familjen till en höst festival där de hade en massa pumpor. Riktigt kul, hösten och Halloween är en stor sak här! Varmt och skönt var det oxå. Vi gick bl.a. in i ett majsvält, där de hade en massa saker... Haha det var en rolig dag och Äppelcide smakade jag oxå. Alltså, inte svensk med bubblor och sånt, utan cider här är typ som must tror jag... hm ja jag vet inte. Gott var det och cider hette det!
Sen var jag ute och körde i mörkret på roth 66, den fyrafiliga motorvägen. Trött som fan, haha xD.
Här är lite bilder.
Inte så jätte mkt bilder, men lite iaf. Enyoj



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Emilia

ser ju mysigt ut :P

2009-10-13 @ 10:43:07
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0