SaturdayNight

Aoootch! Min rumpa kommer att kännas imorogn...
Dagen började väl med att jag vaknade med ångest över min ekonomi, och tanken på att jag skulle belata 120 dollar för att gå på klubb i DC gjorde mig gråtfärdig, när jag insåg att jag ännu en vecka skulle vara totalpank! Så jag åt flingor och en muffins till frukost och körde till Kathi. Vi pratade lite om det och hon ville ju, som jag, verkligen åka, men hon förstod mig så det kändes bra. Jag menar, vi har en hel del helger kvar och vi sa att Halloween kanske vi kan försöka, om vi lyckas ta oss dit :D
Sen ville hon shoppa så vi körde till Manassas malen och vandrade runder där och pratade. Lunchade på Mcdonkan (höhö) och lite sånt. Jag gick med skygglappar för ögonen, så mycket saker och jag SKA inte shoppa varenda jäkla helg! Kathi hittade såklart en massa saker och jag vetifan hur hon lyckas ha så mycket pengar hela tiden när hon varit här en vecka mindre än mig och shoppar som en tok hon med! Hehe, nåja vi hade kul! Sen körde vi till SuperTarget och köpte varsin stor spargris! Som jag proppade i en del pengar i när vi kom hem. Bland annat alla överblivna mynt som jag inte fattar åkte i där plus 60 dollar av veckans lön.
A sen snabbduch och hämtade upp Katta, sen åkte vi till Manassas igen för att åka Rullskridskor, ni vet såna där hjulen sitter i en fyrkant och inte på rad! I början ramlade jag runt som en tok och lyckades skrapa upp knät... Men tillslut hittade jag balansen någonstanns mellan mina flaxande armar och staplande ben och flöt fram över golvet i tre timmar. Så sjukt kul! Gratis pizzabuffe och läsk var det oxå... Så särskilt nyttig har man ju inte varit idag!
Slutade med att jag och Katta hittade två spelmynt när vi tagit av skorna och spelade flipper. Så nu sitter jag här med skavsår i fötterna och träningsvärk i baken och chattar med Alexandra angående NY resan.
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0