Börjar spara

Det löste sig med pengarna. Det med 58 minus var böter för att jag haft minus, så när jag fick plus igen drog de bötern... men jag förklarade att jag inte var van vid det och eftersom det var försa gången så drog de bort det.
Sen idag orkade jag inte åka till gymmet, uten somnade om efter att Ashley åkt till skolan till halv elva, sen masade jag mig upp och gick en runda med Grynet och sen kom frisören och gjorde Daisy jätte fin :D Började även på min scrapbook idag :P Var rätt kul, hehe. Så nu vet jag vad jag ska sysselsätta mig med nrä jag inte har ngt att göra.
Ikväll så åkte Nina, Carro jag och Kathi till Starbucks. Körde först vilse när jag skulle hämta Nina för jag har bara kört dit en gång och då följde jag efter Eveline. Men hittade tillslut.
Haha sen på Starbucks så satt det tre tjejer utanför när vi kom. Den ena tittade på mig och när vi gick förbi dem så sa hon hej och att hon kände igen mig. Vi hade gått i skolan tillsammans, trodde hon. Jag bara, Va? Jag har itne gått i skola här! Hon undrade om jag kom den 24 augusti och om jag var Au Pair, så jag bara jaha ja! Så vi hade gått i samma klass på Au Pair skolan :D Var ju lite kul. Synd vi inte gick och satte oss där efter vi beställt, men känns lite konstigt. En anna gång om vi träffar dem igen?
Sen gick vi till Super Target och Kathi handlade som vanligt en massa saker där xD Haha.
Men ska snart dra till sängen.
God natt på er, (eller god morgon)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0