Awsome day with my girls!

Hallå alla i Sverige! Har förstått att det är höst och kallt hos er. Här börjar det bli kallare, 27 grader var det idag. Men det var ju rätt varmt ändå :)
Måste faktiskt erkänna att jag saknar hösten. Man kan klä sig snyggt med halsdukar och jackor och olika skor... Regnet, kylan, blåsten och kunna krypa ner i soffan med varmchoklad och glo på film medan vinden tjuter utanför.

Nog om det! Höst blir det här med tillslut! Idag kom Lou, Katti och Eveline hem till mig. Sen körde vi till Katta och gick över till Nina, som kom igår. Hon är från Sverige. Vi åkte till Manassas höstfestival och vandrade runder. Kändes så kosntigt när man såg höstfestivalen, hur de pyntade med Halloween pumpor och allt som har med hösten att göra medan man gick och svettades i shorts och t-shirt! Haha men det var mysigt. Sen drog vi och käkade Cold Stone. (glass för er som inte vet) Och sen åkte jag och Katti hem till mig och gick en lång promenad med Daisy och snackade. Åkte med Randy och handlade mat sen lagade vi hamburgare som vi grillade och åt. Katta och Eveline kom oxå och hjälpte till med maten och åt med oss sen höll vi till nere i Källaren hela kvällen och hade biljardturnering, kollade på film, sjöng och dansade och krängde en massa söta popcorn med smör på. Riktigt roligt hade vi iallafall! :D


Kathi och Nina och så hade de en "Såga en figur"- tävling.


Jag får ju med vara med på lite bilder, även om "sträcka ut armen och ta en lagom fult vinkladbild" är lösningen haha!



Min Cold Stone. Jordgubbar, bananer och en massa annat gott. Sen så Lou och Kathi som kränger ^^)

Nej nu måste jag dra och sova. Hoppas vi kommer iväg imorgon! Puss&kram
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Filippa

hehe varsegod :D:D Inge fotboll här inte, det ska bli dans eller något annat roligt. xD haha. ;) Miss u <3

2009-10-04 @ 19:49:53
URL: http://freeeeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0