Thanksgiving

Thanksgiving var jätte bra :) Jag lagade Svenska köttbullar och sen hade vi kalkon, fyllning, potatismos och massa pajer! Jätte gott! Åt för mkt givetvisst ;)
Sen igår så var det svarta fredagen... Jätte rea på typ allt sa de och det kommer vara smockfullt med folk i alla malen. Så jag Katti och Nina skulle till Potomic Mills och så bestämde vi att vi kör sex, eftersom de öppnade fyra på morognen. Och det var jag som skulle köra eftersom de andra inte hade någon bil. Så jag ställde klockan på fem när jag gick och la mig...
Sen vaknar jag morgonen efter av att någon knackar på mig dörr... Jag helt yrvaket, Hö, va? Så är det Randy: Skulle inte du hämta tjejerna klockan sex? Jag bara: Vilka tjejer? Och fattar ingenting... Tänker, shit! Skulle jag hämta Ashley någonstanns!? Han bara, Rebecca, jag kommer in. Jag bara ja okey och fattar fortfarande ingenting. Så kommer Randy in och säger: Rebecca, skulle inte du hämta Katti och Nina klockan sex och åka och shoppa? Tar två sekunder innan jag kopplar vad han menar, vänder på huvudet och stirrar på klockan som visar 7.20, flyger upp ur sången och skriker helvete, oh my good och massa andra saker! Ringer Nina som bara var är du!? Och jag bara sorry klockjäveln ringde aldrig! Som tur vad hämtade Katti upp Nina precis när jag ringer henne så de kommer hem till mig och jag byter om och gör mig klar på 10 minuter! Haha! Sen iväg till malen då en halvtimme... Köpte faktiskt bara en klänning, ett par leggins och en t-shirt :) Inte så mkt pengar. Hehe.

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

ah vad jag stör mig på när man säger svenksa köttbullar, fan de varken lagades eller blev färdiglagade i sverigeXP



haha du har tur som har en sån snäll "pappa" som väcker dig:)

2009-11-28 @ 20:02:32
Postat av: Mamma

hur fixade du dig o göra dig i ordning på 10 minuter?????? Har väl aldrig hänt..... kram



2009-11-28 @ 23:10:26
Postat av: fort b. rebecka

haha! gosh! vet vad det innebär när väckarklockan inte ringer! själv vandrarde jag runt som en zombie kl 12 - 4 på natten och försökte fynda kläder och skor. :) kul va det! :D

2009-11-30 @ 01:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0