Snörvel

Nu sitter jag här och snorar... och funderar på vad jag ska göra idag? Ska jag gå och sova en stund till? Kanske är lika bra eftersom jag kommer att vara sjukt trött annars idag. Ska väl ta en tur till Colleget och höra om hur det skulle fungera för mig att plugga där, sen ska jag nog till Starbucks och köpa en varmchokad på vägen hem, som jag kan dricka framför en bra film i soffan :)
Nej, jag ska duscha och lägga mig en stund till!
Och snart är det fredag! :D Jag är inte en av de lyckliga som kan se premiären av New Moon inatt, eftersom jag har curfew 11 när jag jobbar dagen efter, så jag ska se den imorogn :) Ah, kan inte vänta! :D Sen måste jag spara pengar! Det är svarta fredagen nästa fredag, dagen efter thanksgiving, vilket innebär att ALLA affärer har super rea! 2 am öppnar malen och då ska vi vara utanför och rusa in till våra favoritaffärer så vi hinner få saker vi vill ha! Sen helgen efter ska jag och Katti till New York, så jag kommer tyvärr inte att kunna handla för så mkt på rean, men skit samma bara kul ändå ju! :D

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0