R.I.P MJ

Imorgon kommer Nina och hälsar på mig :) Vi ska ha jätte kul! Haha jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra, men självklart en heldag i DC iaf, sen får jag höra med henne :). Så ska möta henne imorogn halv tio på flygplatsen.
Jag och Carro var och såg Michael Jackson´s This is it igår, den var faktiskt rätt bra :) Älskar hans låtar! Och shit, jag ville verkliken bara hoppa in i filmen och börja dansa med alla snygga dansare! Och egentligen... Så synd om alla, som har lagt ner så mkt tid på värdlsturnen som aldrig blev av... den hade varit så sjukt cool att se!
Så ja, vad säger man? R.I.P MJ!

Mongobild! Haha men iaf kom jag på en kul sak idag xD eller kul och kul, jag hade lite tråkigt. På bilden ser ni mig, Rebecca, Elena, Simon och Amanda. Och vad blir det om man tar första bokstaven i våra namn? RESA!! HAHAHAHAHAHA ... Okey nej det var inte kul... hehe som jag sa, jag hade tråkigt och har dålig humor! :D Men jag ska förklara poängen ;) Vi har ju alla gjort en RESA hit till USA :P

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, RESA! Du har bra humor, det blir väl en resa till Florida sen ;)

2009-11-06 @ 23:43:40
Postat av: amanda

klockrent :D saknar dig! btw pratade m elena igår hon kom hem till tyskland för tre veckor sen.. Puss

2009-11-07 @ 13:00:00
Postat av: Marie

uppfinningsrikt!! kram

2009-11-09 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0