NINA HELGEN!

Heeejsan! Jag vet att det var aslängesen som jag skrev! Men jag har faktiskt haft fullt upp hela helgen!
Det började med att jag i lördags morse fick gå upp jätte tidigt, inte lika tidigt som Nina, jag vet, men ändå... Halv sju, för att sen köra och hämta Nina på flygplatsen. Jag kör ju såklart bara till Metron, som jag missar och får vänta tio minuter på nästa. Sen när jag kommer till Rosslyn så ska jag byta till den Blåa linjen till flygplatsen, men då har de ett annat namn på blåa linjen, namnet på slutstationen på gula linjen, så jag missar den och får vänta i tio minuter igen. Då börjar jag prata med någon man som jag åker med hela vägen till flygplatsen med sen. Jätte trevlig! Han hade varit i Sverige jätte många gånger, inte riktigt säker på vad han jobbade med, men någon forskningssak iaf. Sen så kommer jag till Flygplatsen och möter Nina, jätte kram! Haha sen åker vi hem, dumpar av hennes väska och drar till Potomick mills och IKEA. Hon har ju inte varit på IKEA innana :P Så vi ska äta köttbullar, och jag ska vara lite rolig... Hehe, så jag går fram till han som serverar maten och ler glatt " Hej, I want köttbullar", han funderar en bråkdelssekund, som att han tänker "Jaha, en till svensk som tror hon är ngt" och lägger upp maten på tallriken... han var ju inte rolig alls! Vadå, han skulle ju "Jaaha, så ni är från Sverige! Gud vad kul! :D" Men neeej då... jaja haha. Sen köpte Nina en toalettborste, eftersom ingen har det här.
Behöver kanske inte dra allt. Snabbt, vi åkte till DC i söndags. Där träffade vi Cherie och hennes kompisar som vi var med hela dagen. Jätte kul! Åkte taxi, såg helikoptrar som lämnade av presidenten i vita huset, tog massor av foton och åt dyr kinesmat.
I måndags så åkte jag och Nina in till DC igen och gick på Naturhistoriska museet, åkte cykeltaxi och sprang till Metron, jobbade lite, åt pizza och åkte och Rullerskatade med Carro.
Idag så körde vi bara runt lite häromkring och sen när Ash kom hem från skolan, fick hon äta lite, och sen så körde vi till Metron och åkte till flygplatsen och kramades igen och sa hejdå! Sen fick jag stå i bilkö jätte länge när vi skulle hem från Metron... Liksom hallå!? Fyra, fem(!) filer och trafiken står still! Jaja, det släppte efter ett tag och vi kom hem :)

Måste säga att det var runt 25 grader varmt alla dagar. Jag menar, det var tex 9 november och vi gick i tshirt och kjol och svettades! Och jag har precis lagt upp 65 bilder på Facebook, så här är några iaf :)










TACK NINA FÖR ATT DU KOM OCH HÄLSADE PÅ!! JÄTTE ROLIGT OCH JAG SAKNAR DIG REDAN! Kommer till Cansas och hälsar på! <3
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder o kul helg förstår jag.

2009-11-11 @ 11:09:22
Postat av: Lisbeth

det låter som ni haft riktigt kul:D (lyxig president som blir körd hem i helikopter^^)

2009-11-12 @ 11:10:18
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

härliga bilder.. Om du inte visste det så beger jag mig till USA jag med snart.. Närmare bestämt den 4 januari. Till Los Altos i California!



Exited!



Ha det fint!

2009-11-12 @ 21:41:50
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0