Nästan

Nästan sjuk.
Blev smittat av ett barn igår, skyller på det iaf! Jag och Carro låg i parken och solade och svettades när Katti kom förbi med sina två små flickor. Jag tyckte det var så kul med en bebis, så jag ville hålla henne! Hon var såklart snorig och snorade ner hela min arm! Jag får panik, ger tillbaka ungen till Katti och rotar fram bakteriedödaren i min väska (sånt man har till händer på sjukhus och sånt) och tar på hela armen. Sen ger den andra lilla flickan mig en pretzel, som jag stoppar i munnen samtidigt som Carro säger åt mig att inte äta den, eftersom hon tagit på den! Haha jag bara åååh, men sväljer ändå... Sen igår kväll börjar min hals kännas konstig och min nästa, och imorse vaknar jag halvt förkyld! Kränger C-vitamin så att den försvinner istället för att bryta ut! Ingen lust att bli sjuk!


Kolla fötterna. (Har jag haft denna bild innan?) Iaf, Carro har 33 och jag 40... Haha Ser bara dumt ut när vi har våra fötter bredvid varandra
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Emmie

Taack! Jaha okej, va kul! Jag ska bo i Arlington : )

2009-11-18 @ 21:58:41
URL: http://madebyemmie.blogg.se/
Postat av: Cassandra

sv; Jag det känns riktigt spännande! Dock är det ju ett tag kvar, men det är ju aldrig för tidigt för att förbereda sig och ta reda på fakta osv :)



Okej, har dock hört lite dåligt om Cultural Care, men smaken är som baken, funderar antingen på på den organisationen eller Skandinaviska Institutet. Hur kom du fram till vilken organisation du skulle åka med? :)



Ah okej, då förstår jag. Men självfallet vill man ju ha med ett körkort tillbaks till Sverige att visa upp ;) Okej! tack för tipsen :)



Tack så mycket för svaren och för att du orkar ta dig tid till att svara :)



Låter toppen, hoppas du trivs som fisken i vattnet! :) Kram

2009-11-18 @ 22:13:32
URL: http://cassandralindmarks.blogg.se/
Postat av: carro

hahahaha,, saa klockrent! hahaha.. jag ser ju din min framfor mej.. hahaha... nar du har stoppat den i munnen,, jag dor

2009-11-18 @ 22:17:15
URL: http://buffens.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

kul att du liksom riktigt smörjer på armen, där det inte är så stor risk att bli smittad men slänger i dig en bakelse gjord på bakterier;)

2009-11-20 @ 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0