Molnigt, med chans för köttbullar

eller hur man nu har översatt det på svenska...
I alla fall så är Ashley ledig från skolan idag och imorogn. Så jag har varit hemma med henne idag. Hon lekte med Morgan och jag har tvättat. Jag var även med dem och lekte och lite så :)
Sen så åkte vi till bion kvart över tre för att se Cloudy, with a chance ogg meatbolls.... jag veeet... stavning på engelska är inte min bästa sida, än... Den filmen var hur kul som helst :P Haha eller så var det för at jag såg den med en 10 och en 9 åring? Filmen var i 3D, det var häftigt det med. Hehe nej men jag gillar såna animerade filmer, så det är kul att man kan utnytja tillfället och ta med de små barnen, höhö.
Ja Ash är med Morgan i kyrkan just nu och ska sova där inatt, så jag ska nog köra till banken och sätta in min lön, så det är gjort :)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0