Hejsan sholahoppsan

Heejsan! Idag var Ashley ledig från skolan igen, så jag har varit hemma med henne idag igen. Hon sov över hos sin kompis Morgan inatt, så jag vaknade klockan nio av tv:n där nere, och undrade om det var Ashley som kommit hem och sen funderade jag på vad sjukkton hon kollade på, för lät som en äldre vuxenfilm på språket... Då var det Randy som satt där nere och var hemma.
Ashley kom hem lite senare, lekte med Morgan och sånt. Sen spelade vi baseball, hehe lite grann iaf. Och ritade med sånta kritor på marken. Jag började rita av Ashley, vilket hon tyckte var jätte kul, sen fick jag lägga mig ner och bli avritat och sen fyllde vi i med färg. Så var ute och lekte rätt länge idag.
Sen kom Randy hem med en bil, som vi testkörde till Sandi så att hon fick se den innan han köpte den. Så nu är Randy iväg och köper bilen medan jag ska gå och byta om, rätt skitig, haha. Sen blir det ut på middag! Riktigt hungrig, eftersom jag glömde bort att äta lunch innan! Haha men Ashley fick lunch iaf! Jag var bara inte hungrig då eftersom jag hade en rätt sen frukost :)
Ha det bra!
Varma soliga hälsningar, eftersom det varit VARMT idag :D
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

fota kritmålningen;)

2009-11-06 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0