Halloween

Haha nu har man upplevt den riktiga Halloween i USA då. Det var hur kul som helst! Först så gick jag med Ashley och hennes syster och plastsyskon på Trick or Treat, shit! Hela kvarterat var fullt av utkädda barn, tånåringar och vuxna som gick bus eller godis! Och nästan alla hus var läskiga! En del hade dekorerat i garaget, så man var tvungen att gå in där, i ett mörkt garage, fullt av rök och konstiga ljus och kanske bli skrämd! Haha.
Sen efter det så kom Nina och resten av gänget och hämtade mig och så körde vi till Metron. Var disco i bilen på vägen dit! Sen väl på metron träffade jag min kompisa Daniella och sen satte v i oss på metron, och in kom hur mycket ungdomar som helst, utklädda till allt möjligt :) Det var jätte kul att åka metron! Vi pratade med andra och tog massa foton och det var hur kul som helst!
Sen väl innte i DC så vandrade vi mot georgetown, och alla var utklädda på gatorna! Massa foton hit och dit, hehe. Vi hittade en Jack Sparrow kopia som vi tog bild med. Sen blev det pizza på en pizzeria och sen fick vi för oss att åka till en husfest i Arlignton, någon Nina kände som var på en fest där. Eftersom det regnade ut, så tog vi metron ditoch sen taxi, men väl utanför så såg det inte så roligt ut, det var jätte sent och det verkade som att folk åkte därifrån, så vi hoppade in i taxin igen och åkte till en gata i Arlingotn och försökte komma in på en krog, bara för att komma undan regnet och dricka lite cocacola och lyssna på musik. Men det fick vi inte, så vi satte oss på Wendys istället. Då kom ett gäng killar och pratade med oss, så vi satte oss hos dem, och Nina och Katti började berätta vilka vi var, haha de ljög och hittade på och vi andra bara skrattade. Lou hade födelsedag den 1 november, så efter midnatt sjöng vi liksom för henne, men Katti sa att hon skulle gifta sig och sånt, haha! Sen trodde inte de på att vi inte var amerikaner! Vi sa att vi var från Tyskland, Sverige, Argentina, Sweitz, men de trodde inte på oss! Haha. Sen åkte vi med Metron hem, eller ja vi körde till, öh... En restaurang och åt pankakor, eller cheesburgare. Klockan var väl fyra ungefär. Så sjöng vi lite till för Lou, och hon fick en stor god glass av personalen, som btw var hur trevlig som helst :)
Klockan halv sex vandrar jag in genom dörren, eller vi drog ju bak klockan en timme, så halv fem, haha och vem kommer ut och säger hej till mig när jag håller på att ta av mig skorna om inte Randy. Hehe. Men jag hade en jätte kul Halloween, fast jag var sjukt trött i slutet och var som en zombie och så, men det var kul ändå att se alla glada människor! :D



Dekorationer på hus. Första bilden Ashley och två syskonen framför UVlju och andra är det pumpahuvud i övre fönstret och i det undre ljus, som var alltifrån människor som festade till, som det gröna ljuset är, spöken som flög rundor.

Jag och Lou




Nej nu pallar jag inte lägga ut fler bilder... Tar sån tid! Men ni som har Facebook kan ju kolla i mitt album där :P

Ha det bäst!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad söt du var i din kostym!

2009-11-02 @ 22:46:29
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Låter som en toppen-halloween:D

2009-11-02 @ 23:28:02
Postat av: Rosa

Hej...

Hopppas du mår bra.

Det ser ut att du skit roligt i USA... Det skit roligt att du skriva något om din livstösta resan. Så jag/alla andra kan följa din blogg.



// Kram Rosa med hemska hosta nu förtiden...

2009-11-03 @ 09:37:27
URL: http://simplewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0