Grattis syster!

Grattis till min kära syster Anna som fyller 15 idag! Hoppas du fått en massa roliga presenter! ;D Själv är jag så snål så jag tänker inte skicka några födelsedagspresenter till någon! Funderar på julklappar, eftersom jag kan skicka allt i ett packet istället för en massa småpaket då och då...
Har lite tråkigt just nu... Var på gymmet med Nina i förmiddags, vi körde först en klass med stpe´n sculp, sen efter den körde vi en timme yoga. Det var hur skönt som helst! Haha fast den första klass sög vi på, de hoppade upp och ner på brädan hit och dit och vi hängde inte med särkskilt bra...


Har ingen bild på Anna, så får bli en knäppobild på mig istället!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack rebecca ;) men du kunde snattat från bdb ju x) men tack iallafall :)

2009-11-17 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0