Fina novembervädret

Hade picknick med Carro igår och idag. Haha vi körde på fruktsallad och glass igår och idag körde vi på popcorn och glass. Lilla Daisy var även med :D Haha vi skrattade, vi sitter ute och har pickning i november! Men det var ju inte alls särsklit kallt!
Var i malen igår kväll med Nina, Carro och Katti. Hehe jag skulle egentligen inte köpta ngt, men hittade lite saker jag ville ha. Ett par vantar, vilket jag känner är en sak som man behöver! En tröja från Fox, eftersom jag inte har så många, ett skärp och 2 nya väskor:) Köpte även ett halsband. Såg det hänga där så fint, ett hjärta i färg, men när jag skulle ta ner det hängde två andra med, tre stycken BFF halsband då. Hmm... får ge de två andra till några...


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

AVUNDSJUK! Picknick i november! och här snöar det! eller det gjorde det i stockholm:P

Riktigt snygga inköp du gjort också:D

Pussar&Kramar<3<3<3

2009-11-06 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0