Bio och svensk godis

Vi såg New Moon igår! Så jäkla bra! Haha det bästa var ju när Jacob sliter av sig tröjan när Bella slagit sig i huvudet! Inte bara för att han har så jäkla snygg kropp! Utan verkligen alla i den överfulla biosalen jublade, tjöt, aploderade och skrattade av glädje! Haha! Jag gillar verkligen filmer där killar med snygga kroppar springer runt utan tröjor ;) Kunde ju inte slita blicken :P
Hehe nog talat om det! Till alla er som inte sett filmen än! Enjoy!
Sen var det Au pair möte idag :) Upp tidigt som fan för att hämtas upp av Eveline och sen drog vi långt iväg för att ha ett möte på en brandstation. Fick släcka en eld osv. Eftersom jag varit sjuk och inte sovit så bra de senaste nätterna har jag varit halvt zoombie idag! Största glädjen idag var verkligen när jag var hem om för att byta skor och av en händelse öppnar bredlådan när jag rusar ut till Evelin och Katta i bilen, för där ligger ett paker till mig!
Sliter upp paket och finner en Hemmakväll påse med massa godis i! Och en lapp från min älskade mamma! Jag fick en påse lördagsgodis och en puss :) Så nu sitter jag här med min godispåse! Kände mig lite småtaskig och egoistisk, jag bjöd bara lite på Eveline och Katta, MEN det är inte varje dag som man får riktigt godis! Detta fick jag av min mamma, och det är mitt mitt mitt!!! JAG ska äta det, ingen annan! Moahahaha! Nej, men visst ska jag inte behöva bjuda bort allat godis som jag fått i present?! Åt såklart inte av det förrens jag kom hem.
Vi hade filmkväll och Eveline. Alla var trött, sen bio igår, säng halv ett, upp halv sju, sovit dåligt, sjuk... så jag orkade tillslut inte mer utan vi drog hem allihopa. Så kommer jag hem kvart i tio och så säger Randy att jag ska kolla vad som finns i kylskåpet. Då har de varit på IKEA idag och köpt bla glögg :) Hehe. De visste inte vad det var, men de köpte det till mig ändå för de trodde att jag kanske gillade det. Kunde ju varit matolja, sa de. Jag bara skrattade och sa att det är ngt vi dricker till jul! Så jag värmde lite, så att de fick smaka! Och jag gillar ju såklart glögg! :D Och de gillade det oxå.
Jag tror julen kommer kännas fruktansvärt! Jag såg andra avenyn i tisdags, och där hade de julstök och grejer... sånt som man gjort i alla år... firat jul med familjen, bakat, allt godis och hela stämmninge.... Denna julen kommer jag fira flera tusen mil hemmifrån!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lite tröst, det blir inte mycket julstök här i år. SKa frächa upp köket i jul så det ska bara städas ur o plockas ner, så målaren kan komma till, innan vi kör till mormor o morfar. Där hoppas jag det blir lite mer jul.

2009-11-22 @ 09:49:44
Postat av: Marie

Lilla gumman........känn efter i hjärtat så är du här hemma - men tänk du får uppleva en amerikansk jul - det är inte många som får göra det.......om det känns lite bättre så är jag lite avis men inser jag är för gammal att uppleva allt du gör så upplev lite för mig med =) så skickar jag lite jul genom mitt hjärta till dig.

2009-12-14 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0