Batman

Jag besämde mig för att vara hemma och vila idag, eftersom jag vaknade och var lite dålig idag. Så jag la mig i soffan under en massa varma filtar och satte på en av de gamla Batmanfilmerna, tredje tror jag... Batman for ever, där han träffar Robin för första gången :) Haha Shit vilken skillnad det är mellan de äldre och de två nya! De nya är typ tragiska, mörka, seriösa och riktigt bra! De gamla är mer flummiga! De är inte lika mörka, mer lättare kanske jag kan beskriva dem som... Hehe Jim Carrie var hur skönt som helst som Gåtan och de båda skurkarna var ju hur flummiga som helst :P Ska kanske ta och se alla från början!
Sen bestämde jag mig för att jag mådde lite bättre, så jag körde och träffade Mirka. Vi körde till Starbucks och sen åkte vi och käkade lite på en italiensk restaurang. Blev grekisksallad, mums! Var hur kul som helst! Träffade lite söta killar med ;) Sen gick vi på supertarget och lekte taffat! Hehe vi sprang runt och fjantade oss och alla undrade väl vad vi höll på med ^^)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0