9 månader kvar...

Suck det bara regnar... Men det är väl härligt väder det med om man inte orkar gå ut?
Igår fyllde iaf Carro år. Gjorde en fin tavla till henne och så fick hon en lite sak till. Blev riktigt nöjd med tavland iaf :) Dessutom är det en månad kvar till julafton och jag har varit i USA i tre månader!
Igår kväll efter att jag varit och ätit middag hos Carro, så satt jag och snackade på skype med Simon och Nina. Haha det är svårt att komma på vad, vart och hur man ska göra med sina två semesterveckor! Man måste bla spara, vilket är lite svårt eftersom man inte har någon större lust att spendera sina lediga helger i huset alltid! Man vill ju ut och se så mkt som möjligt när man är här! Tyvärr har det inte blivit allt för mkt resande, så nu ska jag spara ihop pengar så att jag kan resa lite mera... Tycker att jag har sett allting häromkring nu så dags att utvidga sina vyer, eller hur man nu säger :) Det blir iallafall New York med Kathi nästa helg! :D
´suck... dax för en snabb dusch, sen ut med hunden i regnet... Städerskan kommer om en timme, och jag hade gärna krypit ner i sängen igen, men går ju inte om hon ska städa... Kansk ska ta och spela lite Wii? :P


Detta är Carro som blev 20 igår :)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0