Sola i solen

Hejsan Bloggen!
Då är detta den väldigt sista dagen på mitt lilla sommarlov. Imorgon börjar "allvaret". Eller jag skulle inte kalla det allvar, jag måste såklart vara allvarlig och seriös, men det är bara för en kort period. Jag ska jobba jobba jobba i några veckor sedan börjar det RIKTIGT roliga! Mitt år i USA! Look out USA for here I come! Om sådär två månader bara....
I alla fall, imorgon ska jag jobba i hemtjänsten och köra bil hela sommaren. Roliiigt. Har i alla fall fångat några dagars sol och blivit mini plutte lite brun!

Dagens citat:
- Jag är emo och gravid i halsen...
// Anna

Circus Saga
Min blivande arbetskamrat.
Elin, Min blivande arbetskamrat
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0