Jag oxå

Sådär, nu har även lilla jag skapat en blogg. I syte att hålla alla friends i Sverige uppdaterade när jag åker till USA i ett år!
Ja vad ska jag skriva här nu då? Jag har precis tagit studenten, för en vecka sedan. Jag är luspank och har för tillfället inte råd till att roa mig och jag börjar jobba på onsdag.

Den 24 augusti kommer jag att lämna Sverige för att åka över Atlanten till USA! Där jag kommer att tillbringa 13 månader som Au Pair hos en familj, som bor i Bristow utanför Washington D.C.
Jag längtar som fan dit! Ska bli så skönt att lämna Sverige och äntligen få uppleva någonting helt nytt! Men det känns ändå lite skumt, att bo i en främmande familj. Men familjen verkar hel skön! De ringde mig över Skype för några månader sedan och de verkar verkligen förstå hur det är att åka som Au Pair. Jag fick dessutom ett blommbud av dom på min student! Shit, jag känner mig iaf välkommen! :D
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0