Blåsfredag

Jag var ute i skogen och sprang med min hund för en stund sedan. Det var varmt och härligt. Nu ligger hunden helt utslagen på golvet här. Hon har så roligt i skogen. Sen fotade jag en massa bilder på fööölen, de är så söta :)
Ikväll blir det Ystadfestival med kompisar. Jag har egentligen inga pengar, men det får gå ändå. Har ju lite cder som jag kan dricka och sen kan man ha kul ändå. Men jag skulle nog inte kalla Ystad festivalen för festival. Var där med Lina och Emma i förrgår och kollade läget, verkade dött men det var oandra sidan onsdag. Blir säkert roigare ikv plus att jag inte har min migrän idag.

Nu (halv tolv) Har min lilla syster vaknat. Tror att vi ska åka och handla lite kläder. Får se:) Alla kompisar jobbar som vanligt, men jag träffar ju dom ikv!

Ha det bra.

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sara

Ses vi kanske sen då :)

2009-06-26 @ 12:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0