Ystad, lilla Ystad

Ännu en ickesolig dag. Härliga Svenska icke soliga sommar! Men man har ju vant sig efter 19 år liksom.
Planerna för idag är att jag ska köra in till Ystad och träffa lilla Fillelippa och kolla efter en eventuell ny kamera till mig. Min gamla är som sagt gammal, och jag behöver en ny! Speciellt nu när jag ska iväg till andra sidan havet i ett år! Hoppas att jag hittar en. Högsta kraver är att kameran tar när man trycker på knappen, ingen fördröjning alls! Tydligen är det svårt på vanliga digitalkameror, men jag har hört om ett nytt märke där bilden tas samtidigt som man trycker. Bilderna blir sämra annars, speciellt min kamera, där blixten måsta vara igång eller föremålet måste vara helt stilla för att bilden inte ska bli suddig! Nej, en bra kamera. Synd man inte kan få med sig den man är intresserad av och testa...

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: JOANNA

ja alla mina vänner som redan går där säger det, så det måste verkligen vara så. längtar hihi!

2009-07-22 @ 13:03:52
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Rosa

För helvete! Viklen jävla bild!

2009-07-22 @ 13:30:02
URL: http://simplewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0