Nattuppdatering

Sitter och pratar med Amanda, tjejen som jag träffade i Stockholm och som jag har pratat med på Facebook i evigheter :)
Vi kom fram till att vi inte har samma LCC, den man möter en gång i månaden... Trist... Men vi bor ändå rätt nära varandra, med tanke på avstånden i USA...
Sen funderar jag över hur jag ska fixa Alexandras Header... Jag fick till Denises Header rätt bra :) Hon var iallafall jätte glad! Men Jag tror jag vet hur jag ska göra den, är lite trött idag bara så har inte riktigt orkat tror jag... Men imorgon kanske!
Men jaja nu ska jag i alla fall snart sova! Jag försöker fixa med min egen blogg så att den blir fin och bra tills jag åker!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0