Fem veckor kvar!

Nu börjar den officiella nedräkningen! 34 dagar, FEM VECKOR KVAR! Det är sjukt att tänka att jag om bara fem veckor kommer att flyga över Atlanten till AMERIKA!! Jag har fortfaranade inte fattat det än..:P Men jag gör det kanske snart?
Sen så har jag börjat leta på allvar efter en ny kamera. Jag har ingen aning om vad det är jag är ute efter! Jag skulle vilja ha en system kamera eftersom de tar så bra bilder! Men samtidigt är de stora och tar mycket plats, tror jag. En vanlig digitalkamera är ju mycket mindre att ta med sig, speciellt när jag åker runt och reser och har mig hela tiden. Det finns ju bra digitalkameror som tar bra bilder oxå! Men jag ska leta vidare. Har förmodligen inte råd till en riktigt än, är ju skyldig mamma en del pengar nu oxå...
Nej nu ska jag duscha och se vad som ska hända idag! Är fortfarande i Göteborg. Ska se Harry Potter med syskonen och kusinerna ikväll i alla fall :)
Ha det bra


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Amanda

Galet 5 veckor hoppas nu bara att de går fort :D Ha en mysig kväll i biomörkret :) Kram

2009-07-20 @ 16:44:54
URL: http://aamandaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0