Tiden flyter på, mycket långsamt

Det är sjukt var jag längtr tills jag åker! Det är snart dax! Ändå har jag inte fattat det än! Kan det vara möjligt? Jag både längtar och inte fattar det!
Jag tänker på när jag kommer att stå på Kastrups flygplats och krama alla hejdå. Jag kommer säkert att gråta jätte mycket! Men ändå, ett helt år i USA!
Jag har fyllt i alla papper till Visumet nu, betalat in till banken och fixat nytt pass. Så kvitto, pass och Visumhandlingarna ligger alla i en mapp, som jag absolut inte ska glömma! Och på tal om visum, så avbokade jag hotellet igår. Kattis kusins pappa bor i Stockholm och kommer att hämta upp mig på Bromma flygplats, sen får jag bo hos honom över natten och så kör han mig till Ambassaden. Underbart! Jag slipper vara själv :). Inte för att det hade varit någon fara, men det käns tryggt att vara med någon som hittar. Eftersom jag bara ska upp och sova, åka till Ambassaden och CC förberedelseträff och sen vidare till Göteborg för att gå på bröllop, var det inte lönt att någon kompis åkte med. Jag har inte tid att stanna längre och det hade inte varit kul för dom. Skillnad om man varit ledig hela helgen och inte skulle på Bröllop :)
(Bröllopet är på Lördagen, så jag kommer till Göteborg på fredagen)


Fillelippa, Aischat Jag och Catta - På våran glada regninga dag!


Victoria och Johanna - På våran glada regninga dag


Lilla Alwa och Jag


Kompisarna jag kommer att sakna! Martina jag & Jessica




//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0