Stockholm här kommer jag!

Nu lovar jag att inte tjata mer om mitt jobb! Imorgon flyger jag till Stockholm. Där kommer jag att möte Sven, som jag ska bo hos. Han ringde idag och vi pratade lite. Eftersom jag har ett presentkort på duka så ska vi dit och lösa in det, innan alla affärer stänger helt. Sen på fredag är det dax! Amerikanska ambassaden! Jag har tittat igenom alla papper hur många gånger som helst. Tänk om jag gjort fel! Får jag inget Visum då? Passet är packat och alla papper. Shit, jag har inte fixat ett frankerat kuvert! Får fixa det innan vi kör till flygplatsen imorogn! Annars borde man väl kunna fixa det i Stockholm?
Nej nu måste jag gå och packa! Ska packa två väskor, en för min miniresa till Stockholm och en till bröllopet och semesterdagarna i Göteborg! Hoppas att det bli fint väder så vi kan bada i havet, älskar att bada i Kattegatt!

     
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0