Softar tisdag

Kom inte på vad vi skulle göra idag. Så pappa jag och Anna åkte iväg och fikade på café Annorlunda, där de hade sjukt goda billar!! Jag kände mig som ett litet kakmonster och krängde lite... Sen blev jag såklart proppmätt... Men efter det åkte vi till Ravlunda skjutfält och sprang runder och tog bilder och klättrade runt. Varmt var det och jag hade fel kläder på mig! Långe jeans shorts, t-shirt och gympaskor(!) Tog lite fina bilder med, men tydligen vill inte denna dator öppna upp bilderna från min kamera!
Så ´nu ikväll har jag och pappa sprungit 4 km i skogen. Vi sprang bland annat genom grässnår som gick upp till knäna, och det enda jag tänkte var fästingar! och sprang ännu fortare!!! Hatar de små odjuren..! Men jag klarade mig HAHA!
Så det har iaf varit en rätt lugn dag idag, men behövdes... Är min enda lediga dag på hela veckan... Förresten... Jag sträckte en muskel eller någonting, så jag smörjde precis in den med sånt här tigerbalsam eller vad det heter, sånt som blir varmt... Fy fan, jag lyckades ta för mycket IGEN! Nu bränner det och det bränner fy fan vad varmt! Men jag kommer kunna gå normalt imorgon, kanske..:P

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0