Skjut mig någon...

Jag trodde jag skulle gå sönder idag alltså! Jag var så sjukt trött! Och det är ju inte särskilt roligt att komma hem till folk som pratar, gnäller och tjatar! Och vissa är rätt ensamma så jag brukar prata med dem, men idag orkade jag bara inte! Visst pratade jag med dem, men inte lika mycket som andra dagar.
Så när jag äntligen slutar hade jag lovat att köra Elin och hennes kille till Kiviksmarknad, så jag gjorde det. Sen nu fyller jag i det sista papperet till Visumet, som man fyller i på internet. Men jag tycker inte att jag missar något för att jag inte är på marknad. Samma sak varje år, massa folk och dyrt. Jag har andra saker att lägga pengarna på just nu känner jag.
Jag tyckte synd om mig själv igår, så jag impulsköpte en parfym på internär. Dyr. Det kom idag. Shit vad gott den luktar! Ni ska jag luckta gott på Bröllopet!



//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0