Sjuuukt trött!!!

Nu har jag jobbat hela kvällen. I början var jag helt själv, men sen kom Elias mamma från klockan sex. Tur det, för vi blev klara straxt efter tio båda två. Hur skulle man hinna med alla innan tio? Tycker synd om de som jobbade kväll innan det blev bestämt att man ska ringa in en till! Det är bra nu i alla fall. Ska försöka att sova nu, blir en hel dag imorgon och sen en C-tur på onsdag 14-22... usch. Men sen flyger jag till Stockholm! Hann inte fylla i alla papper idag, men ska göra det imorgon, så jag hoppar nog helt kivik i år. Vad ska jag göra där? Ha ångest över att jag kommer få panik packa allting till Göteborg och Stockholm och sen kanske inte få Visum papperena ifyld ordentligt?
Fotot jag tog idag blev förresten bra. Eftersom hon fick fixa till det så fick mamma köra in och hämta det när jag jobbade. Men varför vågar jag inte le med tänderna? Haha jag ler med stängd mun, blev sött ändå men hade kanske varit bättre med öppen? Aja jag har ingen aning om vad de ska göra med bilden ändå, jag klistrar fast den på papperet och sen får jag väl se?
Neeej nu ska jag sova!



Elina och hennes kille som fryser under en filt. Några var roliga och badade faktiskt!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0