Så dålig på engelska

Jaha då har man suttit och pratat engelska i en timme. Eller ja, pratat och pratat. Jag är ju så sjukt dålig så jag har gissat på orden medans de fått försöka fatta vad jag försöker säga xD. Nej men det gick bra ändå, SÅ dålig är jag ju inte. Och jag försår vad de säger :)
Uääh! Det är ju bara en och en halv månad kvar tills jag åker! Jag har fortfarande inte fattat det! Men kul att prata med dom igen. Nu vet jag lite mer hur det blir när jag kommer, var de hämtar mig och så. Men jag stör mig ändå på att jag inte kunde prata lite mer än vad jag gjorde... Jag tycker att jag låter så dum! Shit ni skulle bara veta hur det gick när jag skulle spela in min "Au Pair"- film! Noot good! Det hela slutade med att jag hade ett stort papper som jag läste ifrån...
Jaja, så har jag ju jobbat idag oxå. Det gick bra. Tycker det är jätte kul att vara i hemtjänsten. Nu när jag känner de äldre lite bättre än i början så kan jag skoja med dem och de med mig :) Så kul, man är glad hela tiden!


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0