Rolig fest!

Bröllopet igår vad hur kul som helst! GRATTIS till min Kusin MARTINA och hennes man JOHAN! Hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans!
Vi kom hem väldigt sent igår, tre tror jag.... Okey kanske inte det senaste, vi ringde taxi hem.
Det var jätte kul, först var vi i kyrkan vid vigselbn, Martina var jätte fin och Johan oxå. Sen åkte vi till en gammal spinnerifabrik, tror jag, där festen skulle vara. Det var tegelstenar och sånt och svag belysning coh hur mysigt som helst! Johan hade gjort all mat, buffé, som var väldigt god.
Min söta kusin placerade mig, min bror och min kusin vid två killar från england, så vi pratade engelska hela kvällen! Gick hur bra som helst och väldigt bra övning för mig! Nu vet jag att jag kommer klara mig bra i USA. Det var konstigt nog lättare än att prata i telefon med familjen i USA, men jag antar att det var för att vi pratade om olika saker och så...
Och min duktiga kusin Carl spelade med sitt band "Lilla Carl" och de var jätte duktiga dom oxå!
Ja, det var en väldigt rolig kväll, med mycket mat, dans, roligheter och alkoholintag. (Inte för att jag drack så mycket, andra blev jätte fulla.)
Så ska vi nog ta tåget in till Göteborg och ÄNTLIGEN se Harry Potter ikväll!!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: JOANNA

haha okej, det behövs ett svettigt pass då och då:D

2009-07-19 @ 19:21:12
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: JOANNA

hejdu! jag valde bloggar som jag fatsnade för, de hadde inte samma "Tema":)

2009-07-20 @ 02:17:55
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0