One missed call

Så jäkla typiskt. Slutar jag ett imorgon egentligen, men så frågade en om jag kunde jobba till fyra så kunde han sluta ett istället. Jaja det är ju bra, får jag ju tre timmar mer betalt och sen är ju jag ledig en vecka! Sen är jag själv på eftermiddagen och när jag kommer ut i bilen efter ett besök har jag ett missat samtal. Långt nr. Jag bara jaha så ringer jag upp, men det kommer ingen ton på lång stund. Så ser jag att jag har ett inspelat meddelande. Då är det Randy som ringer och säger att det var ett tag sedan vi pratade med varandre och det var synd att jag inte kunde svara. Sen undrar han om jag kan prata över skype imorgon kl 8 deras tid, alltså 14.00 här i Sverige. Men neeej det kan jag inte, för jag var snäll mot någon annan :( Jaja jag kanske kan få kvällen att börja tidigare eller så kanske de kan ringa lite senare ;) Hoppas det, räcker ju att de ringer 10 sin tid :)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0