No more Micro

Visste ni att microvågsugnen är farlig? Det har tagits blodprover på folk efter att de ätit micrad mat, och deras blodbild har varit likadan som hos en cancer patient. Blodbilden blir normal igen efter ett tag, eftersom våran kropp tar hand om strålningen, men tänk på de som alltid värmer mat i micron! Värmer mjölk och velling etc. Det är cancerframkallande. Alla vet ju att antalet  cancerpatienter har ökat, så man kan ju börja undra vad det är som ligger bakom... Jag ska iallfall köpa popcorn som man poppar på spisen, värma maten i grytor eller i ugn... Tar lite längre tid, men liksom... Jag skulle inte orka med cancer, så kan jag minska en eventuell risk lite grann så gör jag det!




//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0