Ledig ledig

Sista dagen som jag jobbar :) Jag vet att jag är tjatig om det och att det inte är något roligare jag skriver om, men det kommer det att bli nu några dagar! Idag jobbar jag sista dagen innan jag är ledig. Så imorgon flyger jag upp till Stockholm, helt själv. Fast Kattis kusins pappa möter mig på flygplatsen sen kommer jag att bo hos honom. Härligt, är jag inte själv och dessutom så hittar han. Bra att ha någon som kör mig dit så jag inte går totalt vilse och missar min tid på ambasaden klockan 8! Usch jag satt uppe till ett igår och dubbelkollade så att alla papper var rätt ifyllda och att jag inte missade något. Men alla adresser står med, alla kontatpersoner och alla uppgifter!
Hade tänk att jag skulle ut och springa och träna lite idag, men jag ska in till B och hämta lite saker att fixa håret med. Gud jag har ingen aning om hur jag ska ha håret på bröllopet! Men jag har någon idé. Sen tycker jag inte att jag har rätt klänning, men det får väl gå....

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0