Krämarmarknad, blod svett och tårar

Åkter in till Simrishamn och träffade Bettina med flera på krämarmarknaden. Fast innan det skulle jag parkera. Att det ska vara så himla svårt att hitta en jäkla parkeringsplats i stan under en liten marknad?! Tillslut så lyckades jag ju och efter det har det varit full rulle. Först gick vi rund (två barn var oxå med) och de skulle kolla en massa saker. Sen åkte jag karusell med en av dem. Väldigt roligt faktiskt! Jag ser det som lite extra övning och jag har jätte kul!
Nu på kvällen har vi sprunigt runt och lekt med gårdens alla ungar (gården, alltså de som bor i lägenheterna här i området. Shit, jag är glad att jag har ETT barn och att det är en tjej! Okey pojkar är jätte gulliga, men det var två killar med som var rent ut sagt odrägliga! Alla andra små söte pojkar var ju hur gulliga som helst :)
Nej nu ska jag och B ha lite saft kalas och glo film, är som sagt sjukt trött, svettig och nedblodad efter kvällens stim!
Det har verkligen varit blod, svett och tårar ikväll. Men även en massa skratt. (Och några tjuriga pojkar, men hey! Barn är barn ;D )


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0