Jobba idag

Snabb inlägg innan jobbet. Vill bara skriva lite. Snart dax för USA och jag fick lite småpanik innan! OMG jag ska verkligen vara där i ett år och jag åker aldeles för snart känns det som! Tur man ska jobba så man har annat att tänka på :)
Nu idag har jag hjälpt Denise med att göra en Header till henne, vilket är väldigt svårt! Jag vet ju vad jag gillar, lite svårare att veta vad hon gillar. Men hon skickade bilder och bloggar som hon gillade, så försöker ta lite ideér somtidigt som det bli en "egen grej", vill ju inte härma någon! Jag är inte klar, Denise om du läser detta! Jag har två exemplar, men nu ska jag iväg och jobba! Du ska få senare när jag är lite mer nöjd.
Nä nu ska jag käka. Jag har gjort en god sallad till middag ikväll, första gången jag jobbar efter min nio-dagars minisemester, vilket jag hade full upp på btw!


Lisbet och mee I en av våra scenkläder på danshowen.
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0