Jobb och bara jobb

Det är så roligt att jobba! Ibland blir det så himla rörigt och vi vikarier flamsar runt och vet knappt vad vi ska göra, men vi löser det ändå. Och imorgon, då blir det ännu värre! Då är det bara vikarier på hela dagen! Men jag har jobbat idag, 6.45 - 16.00. Det var en lång dag, men jag jobbade med roliga och trevliga människor (vilket jag gör hela tiden!)
Rätt trött blir jag oxå, la mig och sov i två timmar när jag kommit hem, sen gjorde jag en tonfisksallad som jag har mumsat i mig nu framför tv:n. Nu sitter jag och överväger om jag ska träna idag med eller skita i det? Jag tror att jag tränar lite gran, bara för att det är bra.
Haha usch jag har inte haft så mycket roligt att skriva här precis, men det har varit nu i några dagar ´då jag har jobbat och inte gjort så mycket annat. Att på långt från alla kompisar när man jobbar är inte så roligt ;).



//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0