Jag gör inget annat än jobbar...



Ja då har jag börjat med att städa mitt rum... Tro mig, det behövs!  Men jag hinner inte bli klar idag, ska snart börja jobba, 14 - 22... Härlig tur, speciellt när jag börjar kvart i sju imorgon.
Jag fick en liten klump i magen innan idag, när jag såg att jag åker om 25 dagar... Det är ju inte alls långt kvar! Shit shit shit! Mycker kvar att göra. Men just nu jobbar jag, är ledig en dag och jobbar, så jag känner inte att jag har tid till allting annat! Jag får väl skita i att återhämta mig vissa dagar och komma igång nu! Fast det löser sig... Om 25 dagar kommer jag, min stora rosa resväska och allting att vara redo att lämna Sverige. Shit vad jag längtar....




Syster och jag.



Pappa =) Vi hittade en massa roliga träd igår. Var roligt att bara åka runt lite och så. Ta det lugnt den enda lediga dagen liksom.. Nej, nu ska jag få i mig lite mat... Är ju hungrig hela tiden eftersom jag jobbar och tränar och håller igång hela tiden.. Men det behövs, jag äter ju ingen skräp mat!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0