Jag fick en bil

Jag har jobbat idag, Inte så kul att babbla om det här, det får mamma stå ut med hemma ;) Nej, det roliga idag hände när jag kom hem. Pappa ringde mig.
Pappa: Hej är du hemma?
Jag: Ja jag har precis kommit hem.
Pappa: Okey, ska du vara hemma ikväll eller ska du iväg?
Jag: Nej jag ska nog vara hemma, börjar jobba sju imorogn.
Pappa: Okey bra, jag kommer inom en timme. Jag har en grej här som jag behöver hjälp med.
Jag: Jaså vaddå?
Pappa: Det får du se, hehe.

Sen så lägger jag på och säger till min bror, Pappa har köpt en bil!
Han skrattar och säger ja det verkar så! Sen Går vi och funderar på om det är en Volvo eller en Saab.
40 minuter senare kommer pappa och knackar på dörren och när jag öppnar sticker han en nyckel i min hand och säger: Varsågod, kör hem mig nu! Och utanför huset står det en röd Volvo från -94, kommer inte ihåg modellen dock.

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Rosa

Gratttis :)

2009-07-11 @ 10:08:28
URL: http://simplewomen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en Volvo 850

2009-07-12 @ 12:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0