Ice Age 3

Jag har sett Ice Age 3 Med Sandra och Filippa. Det var kul att träffa dem igen. Och filmen var jätte rolig! Kanske inte lika bra som ettan men jag skrattade, jag med min dåliga humor ;D hehe.
Men det var trevligt.
Sen så har jag jobbat idag igen. Fick jobba över lite grann eftersom någon var sjuk och det saknades personal. Men jag behöver pengarna! :) Jag gillar faktistk att jobba med äldre, det är kul. Fast ibland kan det vara lite jobbigt, att se hur gamla och orkeslösa de blivit och det blir väl knappast bättre när de klagar över det. Jag ser mig själv som gamal, men sen måste jag tänka att hela mitt liv är framför mig och att det är jätte långt kvar. Det är nog för att jag tänker för mycket. Jag tänker för mycket på typ alting!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0