I´m in love!

Jag är förälskad!
Vi åkte till Växjö, Bettina, hennes föräldrar och jag. Och shit vilket ställe!! Det var hur stort som helst, hur vackert som helst! Och vilka lägenheter! Jag var helt salig och sprang runt och var helt exalterad! Jag som inte ens ska börja där förrens om två år! Jag blev lite avundsjuk på Bettina, jag kände att jag med ville börja där! Men samtidigt så måste jag tänka att det kommer... I sin tid. USA först. Men kanske var det för att jag först idag fattade vad som har hänt... Vi är stora! Det är slut med skola, sommarlov, skola, sommarlov... Aldrig mer. Bettina ska börja på Universitet och jag ska till USA, om en MÅNAD! 30 jäkla dagar! Det är galet! Nu har jag sett Växjö, jag har rört det, det existerar och är verkligt. USA är inte det än... kommer nog inte fatta att jag ska åka förrens jag kliver av planet, sjukt jag vet, men så känns det!
Jag kramade om Bettina och hennes föräldrar innan jag körde hem nu ikväll och när jag gick fick jag en konstig klump i halsen. Shit, det är på riktigt. Vi lämnar Simrishamn, Skåne, Sverige! Våra liv vänds upp och ner och bak och fram och allting är nytt. Dit vi kommer är det ingen som vet vem vi är, hur vi är... En ny start och början på ett nytt äventyr som kommer att ändra och påverka våra liv...




06.00 gick vi upp, sen tog det väl tre och en halv timme att köra upp.




Universitetet



Ett fint slott hörde till Campus oxå.


Växjö stad. Hel otroligt! ALLA mina favoritaffärer fanns där! Nästan... Men så stort! Ystad, släng dig i väggen liksom! Jag blev förälskad i staden oxå! Bettina, jag är såå avundsjuk! ( Fast när jag bor i USA tror jag inte jag är det )

(Köpte ett par skor och en topp + en sjal, jag som inte skulle handla...)



På vägen hem stannade vi vid en sjö, där Håkan och jag plaskade runt. Och i sjön hittade jag en

MUSSLA!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej!

För att göra reklam för mina bloggdesigner erbjuder jag x antal bloggar en gratis design! Du är en av dom!



Du får bestämma helt själv hur den ska se ut, skisser i paint går också bra...

Jag utformar den efter dina önskemål och du får naturligtvis godkänna den innan den publiceras...



Skicka dina önskemål + ev.bilder som du vill ha med till: [email protected] !



Lycka till i USA! / Paulina

2009-07-25 @ 10:27:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Paulina

Rättelse!

min e-mail är: [email protected]

2009-07-26 @ 19:11:37
URL: http://paupaudesign.blogg.se/
Postat av: maria

Ystad är ju jättelitet.. Växjö is the shit :)

2009-07-28 @ 23:12:28
URL: http://miio.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0