Härliga utmattning

Puuuust! Idag har jag duschat tre gånger, stadat två och tvättat en. Nu är jag helt slut! Konstigt att man inte orkar städa när man kommer hem eller?! Tänkte träna idag, men blir väl bara en jogging runda, måste röra mig ialla fall! Sliter på kroppen som fan med detta jobbet, så måste träna utöver för att inte skada mig på något vis. Mina lärare har lärt mig väl!
Annars ska jag nog till Bettina ikväll. Hon frågade om jag ville komma till henne på grillkväll. Klart att jag vill, kan ju inte gå och gömma mig i ett hål när jag inte jobbar! Börjar kvart i sju till ett imorogn, men skit i det! Det går, lördagar är lugna och bra!
Nej nu tjatar jag om jobbet igen! Jag trivs som sagt jätte bra, stressigt ibland bara! Men det är ju liksom det som är det roliga!

Nej nu ska jag ut och springa. Sen drar det in till the bigg City off Simrishamn! Förresten, igår pratade jag med en kille som jag träffade på min kusins bröllop... Han tyckte jag kunde hälsa på honom i London några dagar innan jag åker... Hade ju varit sjukt kul att bara åka dit! Varför inte!? Jag räknade ut vad jag får i lön för denna månaden, och OJ vad chockad jag blev! Mycket mer än jag trodde, men jag klagar inte. Hade jag inte varit ledig en vecka hade jag fått några tusenlappar till :)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0