Good night!

Så var jag i Ystad idag. Och jag kollade på kameror. Det är så svårt! Men jag såg en som verkade lite intressant... Tror att jag ska åka tillbaka och försöka övertala dem att ladda upp den så att jag kan prova den, lite dåligt att man inte kan provfota... Såna som är lite mer noga med vilken kamera de köper kanske skulle vilja testa! Jaja, annars kunde man ta den på öppet köp och byta, sa han.. Haha
Nej, nu är det lite sent. Har varit i Ystad hela kvällen. Träffade Filippa, körde hem henne sen träffade jag Martina och käkade kinesmat och glodde på film med henne. Lite skojs med kompisarna nu när man finally är ledig! Najs!
Ha det bra


Martina på Tosselilla förra sommaren

Gustav.
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0