Fyra veckor

Fyra veckor kvar. Det är sjukt. Nu börjar det att kännas! Dessutom skickade jag till mina kompisar idag om att jag ska ha en avskedsfest. Hoppas att jag inte har missat någon och att alla vill komma.
Sen ringde Bettina mig och skulle tvunget ha allas telefon nr.... Men hon ville inte säga varför och nu vet Yasmin och alla här vad det är men vägrar säga det! Aaah jag hatar att inte veta vad som händet! Speciellt när det gäller mig! Så obotligt nyfiken som jag är.... Nåja, beroende på vad det är för avskedsöveraskning så ska jag hitta på ett "Lycka till På Universitetet" sak. :)


Yasmin kunde inte komma hem, så hon kom hem till mig. Vi lekte lite med Zivan.

Och piffade upp Jespers "Keep Out" skylt med henne. Hade nog blivit snyggare om jag redigerat i Photoshop...

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja har inga pengar på luren ^^ men ja kommer iaf :D

2009-07-28 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0