Följ dina drömmar

Det var en mumsig pizza som vi åt vid slottet! Ah den var värd 125 kr!
Vi gick som sagt genom skogen, och dumma jag tog glatt på mig en kjol och topp innan vi gick dumt omedveten om att skogen innehåller högt gräs och en massa övervuxna stigar, vilket innebär --> FÄSTINGAR!! Jag tror att jag fick fyra fästingar på benen när vi gick fram och tillbaka, och sen ska jag inte nämna alla myggbett!!

Men jag tror att jag lyckades rädda mig själv från otäcka småspindlar som suger blod och smittar sjukdommar!
När vi satt där och åt och drack cider så pratade vi om typ allt, som vanligt! Jag och mina syskon har höga planer! Min syster Anna ska bli en världs stor filmstjärna, min andra syster Yasmin ska bli supermodell, Min bror Jesper ska bli proffs inom Tennis eller thaiboxning eller något välbetalt IT arbete och jag ska bli Läkare.
Undrar vems planer som verkligen kommer slå in, om ens någon? Vem vet, vi kanske alla blir rika ;D



Blivande tennis proffs, Nya kalsongmärken ;)



Nya Greta Garbo?


Blivande läkare? Dr. Rebecca Höwing?


Nya supermodellen Yasmin Söderström?

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mr X

Fyfan vad het Yasmin är! Vackraste jag sett!

2011-11-10 @ 09:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0