Dumma sommar

De lovade att det skulle bli fint väder idag, men jag tycker mest att det är molningt... Enda lediga dagen för mig denna veckan. Förvånar mig inte om det är klarblå himmel imorogn och 25 grader varmt!
Blev ingen joggingrunda imorse, jag är ingen "springa på morgonen" människa, så tar det i kväll =) Vissa dagar går det ju förstås ;)

Pappas kommentar när jag kom ner för att äta frukost innan: "Ja en dag närmare", ja jag vet!! Sjukt och galet! Och det sorgliga är att jag jobbar alla helger hela sommaren! Så jag har typ inte festat på länge! Eftersom jag bara jobbar...:(



Igår gjorde jag klar Denises Header till hennes blogg. Den blev väldigt bra och hon var jätte nöjd! Känns ju skönt och roligt! Jag måste kolla ifall de har photoshop i USA, annars får jag väl smuggla med mig det dit ;) Ett år utan det klarar jag mig nog inte utan...:P
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0