Duktigt, Rebecca

Nu har jag varit nere och handlat. Tro det eller ej men jag ska faktiskt laga mat! Kan ju vara lite bra att komma igång nu inför USA, inte för att det ingår i jobbet att laga mat, men lite och ibland kan jag ju göra det.  (fast jag ska steka panerad fisk och koka potatis! Jätte svårt xP)
MEN innan jag ska laga mat ska jag tvinga ut mig själv på en trevlig joggingrunda. Jag ska ju springa varje dag, bestämde jag med mig själv, så får väl ta och göra det då! Styrke träning tar jag en annan gång när jag inte är lika trött. Men det är lättare att springa när jag inte har jobbat hela dagen! Men dessa jobbdagar ska oxå tränas på! 
 
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0