Biljett, ticket oui!

Igår så loggade jag in på min CC inloggningssida, bara för att kolla... Så klickar jag på "flights" och ser att jag har en bokad biljett! Ah tänker jag och klickar på länken! Och där är den! Min flygbiljett, bort från Sverige mot America! 10.10 går planet från Kastrup, flyger 1 timme och 30 minuter till Frankfurt, Tyskland.. Väntar där och 13.15 flyger jag
till NY, som ni ser på biljetten under! Galet är vad det är! 10 timmar totalt kommer jag flyga!!
Och så idag på jobbet så har jag berättat för många att min biljett har kommit. (har pratat med många om att jag ska åka, de gamla alltså) och en gubbe blev helt oooh och trodde att det var sista gången han såg mig och skulle ge mig värsta kramen och en annan tycker det är jätte roligt, men han fattar inte hur jag vågar flyga! Och alla äldre säger åt mig att jag gör rätt och passar på nu när jag är ung. En dam tycker det är så roligt. Vi pratar och hon berättar om sina barn som har varit iväg överallt! Usch, vad jag kommer att sakna dem allihopa! Trivs så super bra på jobbet! Fast jag råkade dränka ett badrum i vatten och SKUM!!! Haha alltså, jag var lite stressag, och så kom annhöriga och hälsade på, och så städade jag... Vilket resulterade i: såpan i först + varm! vatten på fullt sprut = Massa skumm!!! Sen stod jag där hur länge som helst och skulle fixa detta! Tillslut kom Britt och hjälpte mig och jag skrattade och tyckte att jag var hur dum som helst och jag kände mig jätte fånig! Men Britt skrattade oxå och hjälpte mig reda ut det hela.=) Tack för det, höhö.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0