Mitt öra

Hallå!
För det första, grattis till Carro som fixade sitt Virginiakörkort igår ;D ÄNTLIGEN lixom.
Sen för det andra börjar mitt öra bli bra! Kanske inte berättade det, men jag åkte till NY med en öroninfektion. Visste ju inte det... Örat började göra lite ont på onsdagen, på torsdagen var det värre, Randy kollade i det och vi trodde båda att det var en vaxpropp, så jag försökte tvätta örat med vatten, inget hände... Sen åkte jag till NY och en av de första saker jag tvingas köpa är värktabletter, eftersom det gjorde så fruktansvärt ont i mitt öra! På lördagen vaknade jag och hörde inte ett skit i örat på hela dagen, knarkade painkillers och plåstrade om örat. Kändes bättre, hehe. Sen på söndagen kunde jag inte prata eller tugga om jag inte tagit värktabletter så ont som det gjorde, svullen var jag oxå ner på halsen... Så på måndagen åkte jag till läkaren som kollade i örat, det gjorde så fruktansvärt sjukt ont!!! Han sa att det var en öroninfektion och gav mig recept på pencilin och örondroppar... Så nu börjar jag höra normalt igen och jag behöver inte ta värktabletter längre :) Blev dessutom förkyld i tisdags efter NY, så jag har knarkat öronmedicin, smärtlindandre och förkylningsmedicin hela veckan!! Haha
Kul att veta hahaha

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0